Wszędoszyce |
Administrator |
|
|
Dołączył: 11 Cze 2007 |
Posty: 656 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/6
|
Skąd: Grodków |
|
|
|
|
|
|
Tym razem zacznie się w Vault 101, schronie pod Waszyngtonem, który przez 200 lat po światowej wojnie atomowej pozostał zamknięty. Po określeniu podstawowych cech bohatera w serii zadań i testów ukształtujemy młodzika i ruszymy szukać ojca, który pewnego dnia wyszedł ze schronu.
Odkryjemy żyjący świat Waszyngtonu i okolic, po którym będziemy dowolnie wędrować. Walki ze zmutowanymi zwierzętami i ludźmi oraz super mutantami obejrzymy oczami bohatera, łącząc grę zręcznościową i turową: będziemy strzelać jak w Quake'u, ale w każdej chwili włączymy pauzę i wycelujemy w konkretną część ciała, płacąc punktami ruchu. (oby nie ułatwiło to walk za bardzo).
Wraca system SPECIAL, w którym postać określa siedem współczynników w skali od 1 do 10 - prosty, przejrzysty i nie zmieniony. PIPBoy, naręczny komputerek z nowymi funkcjami, po staremu świeci na zielono.
Gra ma szokować zadaniami. Na pokazie autorzy chwalili się misją w Megaton, miasteczku zbudowanym na niewybuchu bomby atomowej. To znaczy niewybuchu do czasu, aż nie postanowimy zostać bardzo złym draniem... takich wyborów gra ma być pełna, będą sprzeczne zadania i massa misji pobocznych. Grafika powala na kolana, gra wygląda lepiej niż Oblivin, a animacja bohatera (kamera za plecami) to mistrzostwo świata.
TERMIN PREMIERY: JESIEŃ 2008
WIĘCEJ INFORMACJI: [link widoczny dla zalogowanych] |
|