Wszędoszyce |
Administrator |
|
|
Dołączył: 11 Cze 2007 |
Posty: 656 |
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/6
|
Skąd: Grodków |
|
|
|
|
|
|
Dla nie znających angielskiego poniżej podaje polski opis gry
Evolution GT to owoc współpracy studia Milestone i koncernu wydawniczego Black Bean Games. Nie jest to pierwsze obopólne podejście tych firm do próby stworzenia idealnej gry wyścigowej. W 2005 roku na rynku pojawił się S.C.A.R.: Squadra Corse Alfa Romeo, który poza zręcznościowym ściganiem, na ręce gracza kładzie również nowatorską ideę wykorzystania elementów cRPG. Evolution GT to właśnie rozwinięcie tego pomysłu, jak również wynik doświadczenia załogi Milestone zebranego przy produkcji swoich wcześniejszych gier, typu dwukołowa seria Superbike, czy też Screamer. Przystępując do drogowej rywalizacji, gracz jawi się jako kompletny żółtodziób i to jak potoczą się jego losy, zależne jest nie tylko od manualnych predyspozycji. Sterowana postać, wraz z kolejnymi wyścigami zyskuje bowiem bezcenną praktykę, co naturalnie procentuje w następnych startach pozwalając tym samym na osiąganie korzystniejszych wyników. Użytkownik programu kształtuje swojego kierowcę, nakierowując go na wybrany styl jazdy, odpowiednie techniki, a nawet zdolności mentalne. Dopiero to, w połączeniu szybkością, przyśpieszeniem i innymi możliwościami zaimplementowanych pojazdów, zapewnia odnoszenie przekonywujących sukcesów. Przygotowane trasy, a jest ich 28, zabierają nas m.in. na amerykański tor Laguna Seca lub niemiecki Hockenheim. Do zwiedzania są także malownicze szkockie wzgórza i inne miejsca słynące z przyjmowania entuzjastów dwóch oraz czterech kółek. Autorzy przenieśli go gry 35 licencjonowanych pojazdów. Poza standartowymi samochodami, na najlepszych kierowców czeka ponadto szereg ukrytych. Oprócz takich „perełek” jak Bugatti EB 110, bądź Pagani Zonda, Evolution GT z czasem proponuje także przejażdżkę modelami terenowymi, czy też coupe. Evolution GT to program przygotowany głównie z myślą o zaspokojeniu symulacyjnych potrzeb graczy. W tym celu, twórcy gry największy nacisk położyli na realizm rozgrywanych zawodów, czyli fizykę jazdy. Do tego dochodzi rzecz jasna zaawansowana Sztuczna Inteligencja u komputerowych przeciwników. |
|